Mijn Snag the tag avonturen



                                                     Het begon allemaal twee jaar terug.

Toen zat ik een live uitzending van GC Rogier te kijken.

https://youtu.be/n0ASE_X1whI

Hij zou live een snag the tag gaan verstoppen.

Hij legde ook uit hoe het werkte.

In het kort gezegd is het een cadeautje van een geocacher voor een geocacher.

Mijn interesse werd gewekt en al gauw melde ik me aan op de website.

Ik kwam er ook al gauw achter dat je ook hier van meldingen kon krijgen.

Dus ook dat hebben we snel ingesteld.

Al die tijd hield ik het in de gaten. 

Maar steeds als er 1 redelijk in de buurt kwam was ik aan het werk of had andere verplichtingen 

waar door ik er dus niet naar toe kon.

Ja dat is dan gewoon dikke vette pech hebben.

Dan zit je dinsdag 5 oktober aan de telefoon en dan zie je in eens je iPad oplichten.

Een snag the tag. Ik open de mail en zie dronten staan. 

        Ik zeg dat ik echt op moet hangen en later terug bel. 

Ik bedenk me niks pak mijn vest auto sleutel en ga naar buiten.

Ik kijk verder nergens na en druk op de coordinaten en zie wel waar ik uit kom.

vreselijk druk natuurlijk op de weg. tjonge waarom moet nu net iedereen op de weg zijn.

Aangekomen op locatie zie ik dat ik aan de verkeerde kant van het hek ben.

Dat wordt even omlopen en merk dan dat ik nog op mijn slippers loop.

En dan na even zoeken zie ik hem in eens liggen en schreeuw yes ik heb hem.

Iemand die net de sportschool in wil die draait zich om en kijkt me aan hihi.

Ik ga hem eerst claimen want ja dat moet anders gaan andere mensen misschien voor niks rijden.

Dan bel ik gauw even naar manlief want ja moet dit even delen.

en rij dan met heel veel adrenaline in mijn lijf naar huis. Jeetje wat een avontuur is dit zeg.

Zo had ik het niet verwacht.

Die zelfde dag kom ik er nog achter wie hem verstopt heeft en dat is helemaal een verrassing.

Ik heb nu de Freeze , zal ik de Burns nu ook nog te pakken krijgen ??

Wie weet ....

Het is zaterdag 9 oktober als weer Gc Rogier live gaat 

Dit keer gaat hij 4 tags weg geven.

https://youtu.be/CbZ8UW4Pbf0

Hij heeft vier Co's van TLL caches benaderd en bij hun ligt dus een tag.

Als je er bent moet je wel eerst een puzzel oplossen.

En als je dan de tag vind krijg je een zilveren ticket van gc rogier er bij.

Hij heeft er een tag verstopt in Zeeland , Gassel , Hellendoorn en Julianadorp.

Julianadorp en gassen waren snel geclaimd.

Zeeland duurde weer even wat langer.

Maar Hellendoorn daar kwam maar niemand.

Wij zitten ongeveer een uur van Hellendoorn af.

Maar konden helaas even niet gaan. 

Rogier besloot rond 16 uur dat hij de puzzel vrij gaf en dat de live uitzending gestopt werd.

Hier ging ik lekker aan het puzzelen.

En we hadden samen besloten dat als hij er de volgende dag nog lag dat we dan samen er heen zouden gaan.

De hele avond toch de tag gevolgd maar niks he.

Ik snapte er niks van. Maar goed het kan natuurlijk.

De volgende morgen zitten we aan de koffie en hij is nog niet geclaimd.

Wij gaan het er op gokken. Wordt hij net voor onze neus geclaimd.

Ja dan hebben we pech. Maar kunnen dan gelijk mooi de TLL cache daar loggen.

Onderweg bekruipt mij het gevoel dat ik een fout in de coördinaat heb.

En dat klopt ... dat wordt puzzelen in de auto. 5 min voor aankomst heb ik hem kloppend. 

Zo dat is een opluchting zeg. 

We komen aan en zie het witte bankje met puzzel en de zilveren ticket.

Maar dat laat ik eerst voor links liggen eerst even die tag zoeken.

En wat denk je weer de slippers aan he.

Ik had schoenen mee maar ja je wilt geen tijd verliezen he.

Na even gezocht te hebben heeft manlief in eens een idee 

En yes hebbes :-)

Ook Burns is in the pocket.

Dan komt de Co ook even naar buiten en staan we even een tijdje gezellig te kletsen.

Dan geef ik hem een woodie van ons en gaan we weer verder ;-)

We lopen naar het bankje maken daar nog even wat foto's. 

Nemen onze zilveren ticket mee en lopen dan naar hun TLL cache.

Jeetje die is leuk gedaan zeg :-) 

Hij verdiend een favo :-) 

Dan stappen we in de auto en gaan nog even een paar caches bezoeken.

Maar onze dag kan al niet meer stuk.

Team ClautjuhDylanMegan , Team Familie Erwig 

en Gc Rogier dank jullie wel :-)



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle