Snag the tag avontuur Zwolle



 Het is zondag morgen 11.02 uur je zit aan de koffie en er komt mail binnen. Ik kijk gelijk en zie een mail van snap the tag. Nieuwsgierig waar hij ligt kijk ik. Zwolle. Zwolle? Maar dat is te doen. Manlief zegt trek gauw je jas aan. We gaan. Dan zie ik dat er gepuzzeld moet worden. Oh nee hè. Dat hartslag stijgt gelijk. Nu maar hopen dat het te doen is. En ja hoor dit lukt ons wel. Gauw de jas aan en schoenen aan. Och nee weer in het huispak. We hadden immers besloten om een relax dagje te houden ivm het weer. Nou ja kan het me schelen we gaan!! Op de auto navi voeren we de P coördinaten in en op de gps de coördinaten van de tag. Ik zet de tag pagina op volgen. Zo weet ik of er al iemand de tag geclaimd heeft. Want ja er zijn meer hunters in de buurt. We rijden bijna bij Zwolle als ik er achter kom dat we nog iets moeten puzzelen. Namelijk een code. Oh nee hè. Nou nu heb ik het niet meer. Zal je toch niet gebeuren dat je er als eerste bent en je de code niet hebt. Pffff je hartslag stijgt wel hoor door dit. Weet niet of het ok. Maar ik zou wel heel graag zo’n tag willen vinden. Aangezien ik echt een Signal fan ben. Laten we het hopen. Mezelf weer even tot orde geroepen want die code moeten we hebben. Gelukkig had ik die snel. We komen aan en rijden langs de P. Dat moest namelijk als je een voorsprong had. Dan rijden we door en parkeren de auto op de plek dat wij denken waar het moet. We gaan lopen 🚶‍♀️ jeetje wat een oerwoud hier en we komen niet verder. De moed zakt me een beetje in de schoenen. Nogmaals goed lezen. We pakken de auto en rijden een stukje verder. En denken dan de juiste plek te hebben. De ijzere wagen parkeren we bij het hek. Hek over en gaan. We lopen en ik hoor wat. Ik kijk om en zie niks bijzonders. Even later kijk ik weer om en zie dat iemand een vrouw achter ons aan komt. Ik zet de pas er even goed in want het zal je gebeuren dat ze je de laatste 200 meter nog effe in haalt. Ik klim gauw het tweede hek over en de laatste 50 meter ga ik rennen. Op Gz zie ik het sleutel kastje. Dat moet hem zijn nu bedenken hoe ik het moet doen met de code maar dat is me snel duidelijk. Yes Yes Yes we hebben hem 🥳🥳🥳 Wow wat ben ik blij 😀 oh ja gauw claimen. De dame achter ons staat inmiddels ook bij ons. En verteld dat ze uit Zwolle komt. Zo wat hebben we een geluk gehad. Zij gaat weg en ik ga rustig de tag bekijken. Sluit het kastje en maak wat foto’s. Dan lopen we richting de auto. Oh even foto’s maken hoor daar heb ik nu tijd voor. Ik zie daar een man staan bij de dame uit Zwolle. Nog een hunter ? We gaan het zien. Vol trots zwaai ik met de tag 😂 als we dichter bij komen stelt de man zich voor. Het is de Hider. Hij had de hunters op gewacht. Super leuk 😀 al pratend lopen we terug naar de auto. Martijn , nogmaals dank je wel voor het verstoppen van deze tag. En super leuk om je eens ontmoet te hebben. We zien elkaar op het event 😀👍 🐸 


Reacties

  1. Super leuk dat je de tag gevonden hebt, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat er ook nog eentje op ons pad komt!

    Met geo-groet,
    GeoKars
    (onderweg met GEOrgCACHING als DNF)
    https://dnffinder.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet