Een STF op Hemelvaart dag

Moet je voorstellen ,
Je rijdt vanuit Radio Kootwijk naar huis en er komt een nieuwe Geocache online in je woonplaats 
Je kijkt en het is een gewone tradi.
Je zegt tegen manlief als we nu thuis waren geweest dan ging ik er even heen.
Thuis aan gekomen halen we de fietsen van de auto af.
En gaan even een heerlijke bakkie koffie drinken.
Want na 35 km fietsen heb je daar wel zin in 
Ik kijk op de app en zie dat Mamavan5 de FTF heeft.
Ik doe haar een bericht en feliciteer haar met de FTF.
Manlief en ik besluiten toch die kant op te gaan. 
Je weet het maar nooit hè wat er nog in zit.
De scooter gaat gauw naar buiten en gaan met die banaan.
Aangekomen op Gz vinden we de cache snel en open gaat ook perfect.
Maar ja dan ben je er nog niet.
Ik zal gepuzzeld moeten worden 
Oh jee nee hè. Effe goed lezen en wie weet kom ik er wel uit.
Ik doe een berekening en loop me daar te zoeken. Maar niks hè. 
Ik moet de sleutel vinden om bij het logboekje te komen.
Tja wat doen we ?

Gaan we naar huis? Of kijken we nog even verder?
Ja toch het laatste maar want het is toch wel zonde hè als die tweede plek aan je neus voorbij gaat.
Met name als je zo dicht bij bent.
Dan vraag ik hulp.
Want wat doe ik fout?
Ik krijg te horen dat ik echt in de goede richting zit.
Met een kleine tip kan ik hem op nieuw berekenen en kom ik wel op de juiste plek uit 
Snel pakken we de sleutel en haasten ons terug naar de cache 
En ja hoor hij is open 😀👍
Als een kind zo blij pak ik het logboekje. 
En zie dat alles niets voor niks is geweest.
We hebben de tweede plek te pakken.
Yeah 🥳🥳🥳🥳
Best cool 😎 
We loggen hem. Maken even een paar foto’s en ruimen hem dan weer netjes op. 
Terug naar de plek van de sleutel
Ook die leggen we netjes op zijn plek terug en lopen dan samen vanuit de bosjes het fietspad op
Er komt een echtpaar aan gelopen en die keken wel even raar zeg maar 😂😂😂😂
Stiekem wel benieuwd wat ze gedacht hebben 😂😂😂 
We pakken de scooter en rijden weer richting huis 
Pakken we nog even een kopje koffie en het volgende cache idee is alweer bestaan haha 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle