Altijd Puzzelen

Op 25 mei komt daar een nieuwe cache online van Mama van 5 
Het is een mysterie.
Dus dat wordt eerst puzzelen.
Hij lijkt simpel. Dus we gaan gelijk aan de bak.
Op zich ging het tot zo ver goed.
Maar ik krijg me er toch iets raars uit dus dat is niet goed.
Je blijft er dan over na denken.
Maar ik krijg hem niet.
De volgende dag ben ik vrij en hij zit nog steeds in mijn hoofd.
Hoe gaan we die oplossen.
Ik heb eerst nog even wat andere dingen te doen.
Maar als ik dan om 11 uur thuis kom moet ik er toch nog weer mee bezig.
Nee nog steeds niet ...
en dan valt het kwartje
En ja hoor we hebben de coordinaten in the pocket.
Ik zie dat de eerste twee plekken er uit zijn. Nummer drie is nog vrij.
Toch wel leuk als je op zo'n mysterie dan een podium plek hebt.
Ik ga even snel op buienradar kijken want het is niet echt mooi weer vandaag.
Ik ga het gokken. Ik heb drie kwartier de tijd om hem te vinden en te loggen.
Moet er natuurlijk ook nog even heen. Ik heb ongeveer een idee waar het is.
De fiets naar buiten , pen en stempel mee. En gaan met die banaan.
Volgas ga ik die kant op. Ik stop op tijd zodat ik even kan kijken waar ik precies zijn moet.
Oh nog een klein stukje. Dat loop ik dan wel met de fiets.
De cache valt me gelijk op dus die hebben we snel in onze handen.
En met dat ik het logrolletje in mijn handen heb. Begint het me daar te regenen.
Oeps niet normaal. Gauw loggen en zo staan dat alles droog blijft.
Maar ik heb de TTF :-)
Ik leg hem terug en loop even door zodat ik kan schuilen.
Ook hier staat een gezin even te schuilen. Zij kwamen net aan lopen.
Als de regen iets minder wordt fiets ik tevreden door naar huis 
En daar is het tijd voor koffie.

Een TTF :-) super gaaf :-) 

Thuis log ik de cache 

Mamavan5 Dank je wel voor deze cache en voor het laten kraken van onze hersenen.
Op Gz konden we nog even genieten van de tulpen


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle