Bambi

Zoals vele volgers van ons wel weten is dat de dame van het team dol is op koeien
Ze zou het ook geweldig vinden om er zelf 1 te hebben.
Maar manlief denkt ws : gelukkig is onze tuin niet groot genoeg voor een koe.
Maar dat terzijde 
Al een tijdje volgde ik : Bij ons op de boerderij.
Je kan er koe knuffelen , high tea nemen en nog meer super leuke activiteiten.
Ook las ik dat je een koe of kalfje kon adopteren.
Nou dat zou toch geweldig zijn.
Ik zou en de boer helpen en me zelf een koe op afstand hebben. 
En der dan ook zien op groeien tot een mooie dame.
En daar was dan op een ochtend een filmpje van Bambi.
Bambi is twee maanden te vroeg geboren. 
En door intensieve verzorging van de boer en boerin heeft ze het gered.
En door der eigen wilskracht natuurlijk.
Toen ik der zag was ik meteen verkocht en ik wist het zeker.
Ik ga haar adopteren …
Dus ik reageer er gelijk op. En doe ze gelijk een bericht Prive.
Jeetje wat een mooi diertje en wat een wondertje is het toch hè.
Al snel kreeg ik reactie.
Het was prima en of ik niet even wou komen kijken.
Ja natuurlijk wil ik dat niks liever zelfs 😊
Zo gezegd , zo gedaan.
Nou en dan kom je daar aan rijden en je voelt je zo blij als een klein kind. 
Dan loop je de stal in en daar is ze dan …
Och wat is ze mooi 🤩 
Nou ik wist het zeker hoor. 
Bambi wordt mijn adoptie kalf 😻 en ik weet zeker dat ze uitgroeide tot een prachtige dame.
Ik vind dit zo’n leuk initiatief 
Zo kun je een steentje bij dragen en in mijn geval komt je wens gewoon uit 
Hoe te gek is dat
Nou ja dat werd even foto’s maken natuurlijk. 
Zodat ik der ook aan mensen kon laten zien.
Ook heb ik der de fles mogen geven.
Zo leuk 😻 niet normaal gewoon.
Inmiddels zijn we een poosje verder en heb ik der al een aantal keren mogen bewonderen
Het is zo’n mooi meisje. En ze doet het zo goed. 
Ze staat inmiddels met een ander kalfje samen wat ook heel goed gaat.
Je ziet dan duidelijk het verschil tussen die twee.
Bambi is gewoon nog wat kleiner 
Maar heb alle vertrouwen in dit mooie meisje. 
En ben super trots op haar 
Al snel kreeg ik het idee om een mooie woodie van haar te laten maken.
Die zie je ook hier onder bij de foto’s.
En ja zoals je van een geocacher kunt verwachten heeft ze inmiddels ook der eigen Geocache 
We zijn de familie Lekkerkerk enorm dankbaar dat we de cache bij hun mochten plaatsen.
Bambi speelt een grote rol in de cache.
Maar ook de andere dames op de boerderij kom je er in tegen.
Veel kijk en log plezier
En wie weet treffen jullie wel een aantal dames buiten 

Hieronder wat foto’s van Bambi en de link van Bij ons op de boerderij 











 

 

Reacties

  1. Wat ontzettend leuk zeg! Ik deel jouw liefde voor koeien, dus kan me heel goed voorstellen dat je helemaal happy bent. Heel veel geluk met je mooie Bambi, het is echt een schatje om te zien.

    Met geo-groet,
    GeoKars,
    onderweg met GEOrgCACHING als DNF
    https://dnffinder.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle