PolderPuzzel in Zeewolde



 We waren samen een aantal dagen vrij.

Het was alweer even geleden dat we konden caches. 

We vonden het wel weer tijd worden ;-)

Samen maakten we een planning.

Op vrijdag de tulpen trail. Zaterdag rondje in Biddinghuizen en op zondag het rondje in Zeewolde.

Voor die laatste moest je puzzels op lossen. Die lagen ondertussen ook al klaar.

Inmiddels is het zondag morgen. Eerst even rustig koffie drinken en een lekker ontbijtje gemaakt.

En dan gaan we naar Zeewolde. Van alles mee in de fiets tas. Het beloofd een prachtige dag te worden. 

Dus jas gaat aan en vest gaat mee. Beide kunnen uit en dan fiets je lekker in je shirtje. 

Iets voor half 10 parkeren we de auto dicht bij cache nummer 11. Er staat op dat moment nog maar 1 auto.

Ik leg contact met team Daantjuhh78. Ik hoorde toevallig de avond ervoor dat zij ook dit rondje gingen doen.

Nou ja dat is wel heel toevallig. Zou leuk zijn als we elkaar treffen. 

Ik laat haar weten waar we de auto parkeren. en hoe wij hem gaan fietsen. 

Zij is op dat moment nog niet onderweg. Dus ik ben benieuwd.

De fietsen gaat van de drager en de tas aan de fiets en we beginnen. 

Wij starten bij 11 en zullen dan eindigen bij 10. Nummer 11 hebben we zo door.

Maar ja hoe kom je er bij. Ik ben niet al te groot. En zo zijn mijn armen en benen ook niet al te lang hihi

Dus liggend op het fietspad kon ik net bij de cache hihi. we zetten onze naam in het logboekje. 

Leggen de cache terug en hup naar de volgende. We hebben er beide veel zin in.

Het weer is al super en de omgeving is echt prachtig. we fietsen lekker op ons gemakje naar 12.

Die laar zich ook goed vinden. En dan pakken we er nog even 1 tussen door mee.

Die ligt eigenlijk op de route naar nummer 13. dank zij de hint was hij heel makkelijk te vinden. We gaan heerlijk in het zonnetje zitten om te loggen. 

Dan doe ik daantjuhh78 een berichtje dat ze hier ook goed hun auto kwijt kunnen. hun zijn inmiddels onderweg.

Wij steken de weg over en gaan op zoek naar nummer 13. En terwijl we die in onze handen hebben horen we toet toet. Huh zal dat daantjuhh zijn.

Dan hoor ik mijn man zeggen dat het zijn collega is. Dat is toch leuk. We zwaaien enthousiast en gaan weer door met waar we mee bezig waren.

Nummer 14 was echt super leuk gedaan. terwijl ik even foto's ging maken van de tulpen ging manlief zoeken ;-)

Manlief zei : nou hij is weg hoor. Ik zie hem gewoon niet. En dan kijk ik op het zelfde plekje en ja hoor ik wel. Dus ik begin te lachen. En roep hem en laat hem zien wat ik heb gevonden. Nou ja zegt ie : die heb ik net nog in mijn handen gehad.

Oh jee helemaal wat vergeten. We gaan onze 1300e loggen en ben vergeten een foto te maken bij een cache. Ach dan pakken we gewoon een willekeurige en zetten we die op de foto met kaartje. ook leuk toch

Al fietsend gaan we naar nummer 1. het wordt al wat warmer dus de jas gaat uit en de vest gaat aan. Zo dat is beter. 

Vanaf nu wordt het wel wat drukker. Je ziet mensen vooral fietsen. Ja daar is het natuurlijk ook super weer voor.

Ondertussen letten we goed op of we het andere team zien. Zij zijn lopend dus wij zullen net effe iets sneller zijn vrees ik.

Ondertussen komen we aan bij 5. Ach ja laten we van deze maar een foto maken.

We zien hier veel jongeren. Hopelijk laten ze de cache voor wat het is. Dan fietsen we rustig naar nummer 6.

Daar hebben we de cache snel te pakken.  Het is hier wel erg druk met mugjes. veel mensen met honden. Maar ook gewone wandelaars of fietsers. Het vest gaat uit. En nemen een drink pauze. Daantjuhh is bij 9.

spannend. nu moeten we elkaar echt tegen gaan komen. Zal het bij nummer 8 zijn ?? we gaan het zien.

We pakken de fiets en gaan rustig naar nummer 8. He een privé bericht van een Geocaching team. 

Ze gaan ons cache aan huis bezoeken vanmiddag. Oh wat leuk :-) maar we zouden woodies ruilen en nu hoop ik maar dat we op tijd thuis zijn. Moeten nog even weg voor iets anders dus doe even snel een berichtje terug naar Team Roos Nick Hagelslag Vlogs. Even vragen hoe laat ze er ongeveer zijn. 

Ok nummer 8 even zoeken en die valt me gelijk op. We loggen hem en hup een berichtje terug. 

Oh super dat kunnen we qua tijd wel redden. Rijden we straks gewoon eerst naar huis en leggen een gevulde envelop klaar voor ze op de door ons afgesproken plek. Helaas moeten we dan wel weer weg maar de volgende keer beter. Zou ook hun wel eens in het echt willen spreken. 

Dan pakken we de fiets en fietsen naar nummer 9. Ja hoor en wie komen we onderweg tegen ??? En daar is daantjuhh.

Super leuk :-) we staan even een tijdje te praten en gaan dan ieder weer onze eigen weg. Super leuk om jullie ontmoet te hebben en gesproken te hebben. Tot de volgende keer. Dan op naar nummer 9.

Die is ook snel in the pocket. Wel een lekker rondje zo. Ook wel eens lekker als ze allemaal snel gevonden worden.

Dan fietsen we naar tien. Het is al aardig drukker hier. We zijn weer bijna bij de auto. Manlief fietst door om zijn fiets alvast op de drager te zetten. Dan log ik nummer 10 en hebben we hem compleet :-) gauw mijn fiets op de drager en dan snel naar huis.

Thuis maak ik snel een envelopje klaar voor Roos en Nick. doe er iets extra's in. vind ik altijd wel leuk :-) 

Manlief heeft de fietsen van de drager af en dan pakken we onze scooters want moeten nog even ergens heen en het is zo mooi weer dat kan makkelijk 

Roos en Nick dank jullie wel voor jullie bezoek aan onze TLL cache aan huis en voor de woodie ruil :-) 

We zijn er super blij mee :-) 

En de Co van het rondje in Zeewolde bedankt voor jullie leuke ronde :-) we hebben er enorm van genoten.

Wij geven jullie twee favo's. ! voor de gehele ronde en 1 omdat we onze 1300 cache hadden gelogd bij jullie :-)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle