Blue switch Day 2021



 En dan krijg je op maandag morgen een berichtje van een geocacher vriendin 

Team AnCaNoRuJa 

Wist je dat er een souveniertje te verdienen is ?

Uhhh nee 

Jammer maar heb geen snelle oppikken zo in de buurt. 

Nou dan gaat het over.

Dan bekijk ik de foto’s van Lucie110 

Zij heeft een dag hier op de camping gestaan. 

En zie een foto van een cache.

En dacht : is dat in dronten ?

Dus ik doe een mede cacher hier uit dronten een berichtje 

Ja hoor schrijft ze dat is een multi die bij de camping ligt.

Nou ja zeg ik wist niet dat daar een multi lag.

Dus ik kijk gauw op de kaart en ik zie hem niet.

Ik kijk altijd op de gsm.

Dan vergroot ik de kaart en zie hem tevoorschijn komen.

Hij lag onder een andere haha.

Nou dan trekken we de jas en cache schonen maar weer aan.

Ik kom namelijk net uit het bos. Heb een paar caches moeten vervangen.

Maar de fiets gaat naar buiten en we fietsen naar de locatie.

Het is wel wat fris maar dat mag de pret niet drukken.

We hebben pen en papier mee ivm de vragen die beantwoord moeten worden.

Het is rustig op locatie en dat vind ik dan persoonlijk wel erg prettig.

En dan gaan we met de fiets aan de hand aan de wandel.

Ik blijf die multi’s toch wel spannend vinden hoor. 

Vraag me altijd af of ik het wel goed heb gedaan.

En ik vraag me af of ik hier wel mag lopen.

Maar het zal wel ik heb geen idee hoe ik er anders kan komen.

En dan valt mijn oog op iets. Zal het ??

En ja hoor 😀 Wow wat is hij groot.

Dit is toch gaaf hè .

Maar dan even openen. Dat was wel even een dingetje.

Ik heb korte armen dus dat was nu even lastig.

Maar het is me gelukt en dan kijken of ik de logrolletje er uit krijg.

Nou ja rolletje haha

Dit is het grootste logrolletje wat ik ooit in handen heb gehad 😂😂😂

Heb een pen op zak en zet onze team naam er op.

Leg hem even op het gras om er een foto van te maken. 

En dan rol ik hem weer op en stop hem netjes weer terug.

Doe de deksel er weer op.

Heb het gevoel dat ik enorm bekeken ben vanaf het fietspad haha

Mensen zullen vast gedacht hebben : wat doet zij daar.

Maar dat maakt me niet uit.

Ik loop weer terug en ophef fietspad stap ik weer op de fiets en fiets rustig weer terug naar huis.

Daar ga ik hem rustig even loggen.

Deze cache krijgt van mij een favo  

Ivm de grote en de logrol. Ja geweldig toch 

Masterchef bedankt voor deze cache 😀👍


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle