Roe - Koe

Roe- Koe staat al een tijdje op ons lijstje.

Maar ja puzzels lieten we eerst wat links liggen. 

Maar aangezien de dame van Jaro2009 erg dol is op koeien blijft deze cache in haar hoofd zitten.

We gaan er toch maar eens aan beginnen.

Misschien valt ons de puzzel mee.

We komen er niet helemaal uit en vragen daarom een kleine hint bij de Co.

Deze krijgen we , waar we heel dankbaar voor zijn.

En zo kunnen we toch op zoek naar de cache.

Ook krijgen we van de Co mee dat deze cache gauw gearchiveerd zal worden 😱

Oh nee dat wordt dan niet te lang wachten met bezoeken.

Manlief heeft pauze en ik vertel hem in de app dat we de cache kunnen bezoeken.

Maar ook over dat hij weg gaat.

Dan krijg ik als antwoord : dan gaan we hem vanavond gelijk maar bezoeken.

Zo gaan we na het eten op pad.

Nemen een logstempeltje mee.

Als we aan komen op Gz zie ik een koeienstal.

Maar mijn oog valt ook gelijk op de cache.

En roep al in de auto : ik zie hem al.

Manlief parkeert de auto naast de cache. Wat een knapperd is het toch  

Ik vind hem echt super leuk 😀 en voor mij echt op een geweldige locatie.

Ik kijk om me heen of ik nog wat koeien 🐄  kan zien. 

Buiten zie ik ze helaas niet. De boer 👨‍🌾  is druk met de trekker op het erf.

Ik kijk naar de stal en de deur staat een stukje open.

En yes 🐄 🐄 🐄 

Ze zijn lekker aan het eten . Mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk.

Op de hoek van de stal zit een kat en die houdt me al een tijdje in de gaten.

Dan maak ik even wat foto’s van de cache.

Kijk nog een keer naar de koeien 🐮 en stap dan tevreden in de auto.

Op naar de koffie.

We belonen de Co met een favo ivm de leuke cache maar ook ivm de voor mij geweldige locatie.

Team Bydir dank je wel voor deze cache 😀👍

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle