Zorgboerderij de Munnikenhof



 Het is zaterdag ochtend manlief heeft iets gekocht via marktplaats in Velp. 

Samen gaan we die kant op. Het is aardig rustig op de weg.

Onderwijl kijk ik even in de Geocaching app om te zien of ik nog iets leuks zie.

Ja bij Beekbergen liggen een paar caches die ik zeker nog eens wil doen.

Maar die doen we vandaag niet. Het weer beloofd niet veel goed en geen idee hoe lang het nog droog blijft

Samen hebben we ook besloten iets te doen waar we zo met de auto bij kunnen en niet al te ver hoeven te lopen

Dan valt mijn oog op een cache. Ja die gaan we doen.

Zoals de meesten wel weten ben ik dol op dieren.

En caches in de buurt van dieren vind ik helemaal geweldig 

Ik zie de cache : Zorgboerderij de Munnikenhof. Nou die moeten we gewoon doen. 

Dara is geen twijfel over mogelijk. We hebben ons ding gedaan en voor we weg rijden voer ik de coordinaten in.

Bij onze auto navigatie kun je ook coordinaten invoeren. Dat is echt super handig als je gaat cachen met de auto.

Oh nog geen tien min hier vandaan. Dat is niet zo ver.

We zijn bijna bij de cache dan zie ik daar in een weiland schotsehooglanders staan.

Ik vind ze zo prachtig he. Van die grote indrukwekkende dieren. Met hun grote hoorns. 

Er loopt ook een kalfje bij. Ahhhhhh wat lief :-) Kijk nou ..... En rustig rijdt manlief door. 

Ik hoop op meer dieren nog te zien. De locatie wordt al snel duidelijk en we parkeren de auto op de daar voor bestemde plek.

Maar geen diertje te zien helaas... Maar ja ook niet zo gek he met dit weer. Het is guur ...

We stappen de auto uit en ik zei al heel snel: Ik denk dat we daar moeten zijn. 

En idd ik had gelijk ;-) we maken de cache open. En zien twee bakjes. 

1 voor goodies en 1 voor het logboekje.

We zetten onze stempel er in en laten twee woodies achter voor de liefhebbers.

Tevreden lopen we weer naar de auto. En dan worden de paarden naar het weiland gebracht.

Mijn dag kan niet meer stuk. we stappen in en rijden weer richting huis.

Op naar de koffie 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle