Het pompoenhuisje


                                                                 Het is maandag morgen

Op mobiel zie ik een melding van een nieuwe cache in de buurt

Helaas pindakaas want we zijn beide aan het werk. 

Zo gauw we kunnen gaan we er wel heen.

Hij ligt in Swifterbant. En ook daar kan ik me nog wel vermaken met os de nieuwe tulpen trail.

Of de labcache en de losse caches. Wie weet combineren we het wel.

Maandag bij thuiskomst even op de app gekeken. 

De eerste twee plekken waren er uit.

Maar aangezien we beide laat thuis waren hebben we besloten niet te gaan.

Na het eten gewoon lekker op de bank.

De volgende dag moesten we allebei weer werken.

Dus een avondje rust was wel lekker.

Als we op dinsdag avond samen aan het eten zijn vraagt manlief :

Wil je zo even die cache gaan pakken ?

Ja leuk 😀 vertel hem enthousiast dat er ook een winkeltje bij zit. 

Dus nemen gelijk wat klein geld mee en een pin pas.

Als de tafel is leeg geruimd en nieuws afgelopen stappen we gelijk in de auto.

Om 19 uur is de persconferentie.

Aangekomen op locatie wordt ik gelijk al blij wat ze hebben tulpen 💐 

Ben dol op tulpen en vind het leuk om die bij de boeren zelf te halen.

Maar goed daar kwamen we niet voor  

Ik besluit de mobiel in de zak te houden en gewoon gelijk te gaan zoeken naar de cache.

Ik begreep dat hij lastig 😥 was.

Oh jee 🙄 

Ik blijf staan en bedenk me even waar ik hem zelf nou leggen? 

En wat denk je ? 

In een keer goed.

We pakken de cache. Er zaten een aantal TB’s in.

We halen daar er twee van uit om verder te laten reizen.

We pakken het logboekje en zetten onze er in. 

Laten woodies en een button achter voor de liefhebber.

Dan sluiten we de cache en leggen hem netjes terug waar hij hoort.

Dan pak ik mijn tulpjes en neem gelijk wat rode uien mee.

Heerlijk morgen gebruiken voor in de hachee.

Dan maak ik nog even een paar foto’s en vertrekken dan weer naar huis.

En dan is het tijd voor koffie ☕️ 

Team Edsose bedankt voor de cache cache op een leuke locatie 😀👍



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle