Zomaar een dinsdag morgen


 Zomaar een dinsdag morgen ,

In de plannning staat een bezoekje aan de mini bieb die ik vorige week als eerste kon loggen.

Maar ja wanneer?? je hebt je werk , je huishouden en je andere verplichtingen. Vanmorgen kijk ik even op buienradar.

Hij geeft niet echt mooi weer aan deze week. Alleen vandaag blijft het nog aardig droog.

Terwijl in huis bezig ga besluit ik dat ik vandaag even ga. Als ik met de auto moet dan mag ik ivm werkzaamheden om rijden.

En met de fiets ben ik er zo. Ok we leggen de boel neer en maken ons klaar om die kant op te gaan. 

He even kijken zijn er nog nieuwe bij gekomen?? Oh nee geen melding van gehad dus het zal wel niet.

Ik krijg een melding als er nieuwe caches online komen in de buurt. Dat kun je zelf instellen.

Maar in west ligt nog wel een opgeloste mysterie die ik nog moet zoeken. Hup pen in de jas ( en ja 

nu wel de juiste jas ;-) ) de fiets naar buiten en gaan. Ik kom aan fietsen bij de bieb en zie niemand er bij staan.

Gelukkig maar dan kan ik ook rustig even mijn ding doen.

Ik doe voor de eigenaresse van de mini bieb ( dus niet de co ) een envelopje met een aantal woodies in de brievenbus. Onze woodie die ik vorige week achter had gelaten was al snel weg. Dus beloofd om even een aantal door de bus te doen.

Terwijl ik bij de fiets sta wordt ik begroet van boven. De dame die mij een pen leende stond boven met de kleine man op der arm. 

Gezegd dat ik de envelop in de brievenbus had gedaan. Zij had voor mij aardbeien plantjes klaar gezet.

Die wou ik de vorige keer al mee nemen maar ja geen portemonnee mee. Je mag een vrijwillige bijdrage geven maar het is niet verplicht. Ook lag er een engeltje op mij te wachten. Dus ik had een kleinigheidje op de envelop geplakt voor ik weg ging. Daar kan ze dan mooi weer nieuw materiaal voor halen denk ik dan maar zo. Dan haal ik de sjaal uit de fiets tas en leg die in de mini bieb. Wat hebben ze de bieb gezellig gemaakt zeg. kijk maar naar de foto. Gezellige lampjes er in. Hier wordt je toch vrolijk van. De andere was zo weg. Ik ben benieuwd hoe lang deze blijft liggen. Dan pak ik de aardbeien en mijn engeltje. De aardbeien plaatjes zet ik in de tas en zet ik klem met een sjaal en mijn handschoenen. En het engeltje doe ik in mijn zak. Hier ga ik vaker een sjaal neer leggen. wel een super leuke plek. Vanmiddag maar even wol er bij halen. Want met twee vaste plekken vliegen de sjaals er door.

Voorzichtig fiets ik naar de andere cache. Aangekomen op Gz is me al snel duidelijk waar ik moet zijn. Althans dat denk ik. En ja hoor ik heb nog gelijk ook. Wel een druk plek. Tenminste de gewone weg is meestal wel erg druk. Fietspad heb ik eigenlijk geen idee van. Maar onze naam staat in het logboekje en tevreden fiets ik weer naar huis. 

Daar zet ik de aardbei plantjes op hun plek. Oh nee maak eerst nog even een foto ;-)

En dan leg ik het engeltje op een speciale plek neer. Hier hoort hij. 

Zo leuk dat mensen dit doen. Tevreden pak ik een bak koffie en ga de cache loggen. Op een multi na heb ik nu alle caches gevonden in dronten :-) wel een leuk gevoel :-) 

Ben benieuwd of er binnenkort nog nieuwe caches online komen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle