Doel is 1100e cache loggen in Dronten. Is dat gelukt ?


                                                  Onze teller qua vondsten staat nu op 1093.

Nog 7 te gaan dus en dan tikken we de 1100 aan.

En ja zou het op zich wel leuk vinden om die in dronten te gaan doen.

We hebben hier nog een paar mysteries liggen die opgelost moeten worden.

En gezocht natuurlijk.

Mysteries zijn niet helemaal mijn favo’s maar doe ze altijd wel.

Die er nu nog onopgelost liggen heb ik al eens bekeken en kom er gewoon niet uit.

Maar goed we hebben ook nog drie multis liggen die we nog moeten afronden.

Ik besluit om een geocaching vriendje uit de buurt een app te sturen.

Zou jij mij aub willen en kunnen helpen met een paar puzzels.

En antwoord was : Ja 

Yes helemaal happy 😀 en met behulp de mysteries opgelost.

Nu heb ik een leuk lijstje die ik binnenkort even langs ga. 

En dan wil ik echt de 1100 loggen in Dronten.

Op een mooie zonnige dag besluit ik mijn Geocache fiets te pakken.

Logstempel , pen , woodies en een goed humeur mee.

Ik start met een mysterie. Oh jee het is wel druk hier.

Iets verder op zitten mensen te vissen. Nou wie weet val ik niet op.

Met dat ik sta te kijken komt de Co naar buiten. 

Zij werkt hier en zag me zoeken. Ze geeft me een tip en ik overhandig haar een woodie.

Op Gz is het nog wel een ding. Nou ja hij is weg hoor dacht ik. 

En terwijl ik op mijn knieën aan het zoeken ben , zie ik in eens wat in mijn ooghoeken. 

Ja bingo hoor. Ik log snel het logboekje en ga weer een cache verder. 

Dan fietsen we naar de volgende cache van de zelfde co.

Dit is een leuk plekje. Hier staat ook kunst.

Dan even zoeken. Oh ik heb niet een handige dag uit gekozen geloof ik.

Er komen veel mensen langs. Met name op de fiets. 

Maar ook hier kunnen we onze naam in het logboekje zetten. 

Dan gaan we de weg even oversteken. 

Op Gz aan gekomen zit ook hier iemand .... maar die is zo druk met zijn bestuurbare boot dat hij niet eens door heeft dat ik er ben.

En tot mijn grote vreugd heb ik de cache snel in handen. 

Ook hier zet ik onze naam in het logboekje en leg hem snel weer terug.

Dan moet ik even een stukje verder fietsen. 

We hebben twee multias liggen waarvan we alleen de eind cache nog moeten zoeken.

We beginnen bij de Church Micro multi.

Dit is de eerste in deze serie.

De cache hadden we al uitgerekend dus het was nu alleen nog maar even fietsen naar het juiste punt.

Jeetje wat heb ik hier lopen zoeken. Ik geloof dat ik elke boom wel gehad heb die je daar hebt. En omdat aan beide kanten er hier een fietspad loopt is het er nu best druk. 

Hier kun je bijna niet ongezien loggen met een dag als vandaag.

Maar niks hoor. Ik kon twee dingen doen.

Of we gaan door naar de volgende of we gaan een hulplijn inschakelen.

En dat laatste heb ik gedaan. 

Ik zag een bekende tussen de logjes staan en daar een bericht naar gedaan. 

Ik kreeg een tip en nee nog niet vinden.

En ja toen dacht ik : weet je ik ga lekker door naar de volgende. Dan maar niet de 1100e

loggen in Dronten. En dan valt me iets op. Yes we hebben hem. 

Dan nu de volgende ... Helaas pindakaas.

Deze is nu niet te pakken. Het hele terrein is afgezet ivm verbouwing van de plek.

Nee he daar gaat mijn 1100e in dronten haha. terwijl ik daar wel even stond te kijken

komt er een bekende langs en die vraagt of ik wat zoek. Ze weten dat ik aan Geocaching doe.

Dus leg ook uit dat ik hier een cache aan het zoeken ben. 

Maar dat ik er niet bij kan ivm de hekken. 

Na even een praatje te hebben gemaakt. Pak ik de fiets weer en rij Richting de Regenboog.

Daar ligt een multi die ik met manlief al eens gedaan heb maar waar van we de cache ook nog steeds moeten zoeken.

Ik kom zo vaak langs Gz fietsen en vraag me dan echt af waar de cache zou liggen.

Nooit heb ik er mensen zien zoeken.

Maar goed we fietsen er heen. ik zet mijn fiets neer en yes daar is de cache.

Ik zet onze naam in het logboekje en plaats de cache op de juiste plek terug.

En ga dan op mijn fiets terug naar huis.

Ik moet immers nog even naar de melktap om melk te halen.

Dan kan ik gelijk mooi de cache mee pakken wat eigenlijk onze 1100e zou zijn geweest mee pakken.

Thuis drink ik eerst even wat en pak dan de auto. We rijden eerst naar gz.

Daar aan gekomen wordt ik al snel begroet door drie honden. 

Ze wandelen gezellig met me mee naar de cache.

De cache is erg leuk gedaan. Gewoon de locatie , de behuizing en de hondjes is een favo waard.

En die hebben we dan ook gegeven. Laat hier ook een woodie achter.

Ik stap de auto weer in en ga naar de Melktap. 

Ik kijk nog even bij onze cache, ik tap melk en ga dan naar huis. Tijd om eten te gaan koken.

We hebben dan niet de 1100e kunnen loggen in Dronten maar ik heb wel een leuke middag gehad.

Lekker er even uit met dit mooie weer.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle