De eerste gepubliceerde cache van 2021 in Dronten en FTF 3-3-2021

 Vanaf vandaag worden er weer nieuwe caches gepubliceerd.

Eigenlijk zijn wij niet zo van die FTF jagers.

Maar of 1 of andere manier voelt het nu als heel speciaal.

Om de eerste gepubliceerde cache in Dronten van 2021 als eerste te kunnen en mogen loggen.

Dus we bereiden ons voor ...

Vanmorgen vroeg de accu van de cache fiets nog even opladen.

In de tas doen we een anonieme sjaal die we daar achter laten. 

Doen wat woodies in de tas. De pen en het logstempeltje doe ik in mijn jaszak en leg die zo neer dat we hem aan kunnen trekken.

De fiets zetten we ook in de start blokken. Nou der kan niks meer mis gaan toch.

Moet nog even snel naar de jumbo wat ophalen. Dat was ook gelukt. 

Maar dan loopt het uit bij de kassa. Storing van de pin automaat waardoor het allemaal wat langer duurde.

Thuis gauw alles op geruimd. Dan gaat de telefoon melding van de mail.

Nee het zal toch niet? Nee de eerste cache in Lelystad is online.

Door deze bizarre tijd voelt het als heel bijzonder.

Maar niks in dronten helaas. 

Heb nog steeds mijn jas aan ( let op andere jas dan die ik klaar heb gelegd ) en dan wordt ik gebeld.

En met dat ik op hang weer mail.

Yes een nieuwe cache in dronten. Een cache van Mama van 5.

Wat ontzettend leuk 😀 

Ik kijk gauw even waar hij ligt en spring op de fiets.

Ik fiets als of ik de laatste trein naar huis moet halen 😂

Op Gz aan gekomen zie ik een mooi verzorgde mini bieb.

Ben dol op een cache in een mini bieb en zeker als ze zo mooi verzorgd zijn als deze.

Maar wat leuk je kunt hier ook stekjes ruilen. 

Ik zie eigenlijk te veel 😂 oh ja gauw de cache zoeken voor er een ander aan komt lopen , fietsen of rijdend.

Dan gauw de cache zoeken. Die hebben we snel in handen. 

En Yes we hebben een FTF 😀🥳 

Gauw de rits open voor de pen en stempel.

En dan .... juist verkeerde jas aan. Dus .... geen pen.

En dan valt het kwartje. Hij ligt nog thuis want heb de verkeerde jas aan. 

Nee hè .. en nu? Als ik weer terug fiets voor een pen en hier weer kom. Kan ik te laat zijn voor de FTF.

Maar problemen zijn er om opgelost te worden.

Dus even snel denken hoe we dit gaan oplossen.

Juist we bellen gewoon aan en vragen of we een pen mogen gebruiken.

Zo gezegd , zo gedaan.

Ik bel aan en de deur wordt open gedaan door een vriendelijke mevrouw. 

Vertel het verhaal in het kort en vraag aan der of ik een pen mag lenen.

Ze moet wat lachen , wat ik best snap hihi. Dan gaat ze de pen pakken.

Nooit geweten dat ik zo blij kon zijn met een pen haha.

Maar dol blij loop ik naar de cache en schrijf mijn naam op het logboekje met de tijd enz erbij.

Ik leg de cache weer op de juiste plek terug. Ik zie een leuke kei liggen en die neem ik mee. 

Leuk als aandenken aan deze cache.

Alhoewel ik dit niet snel meer vergeet 😂 

Ik leg mijn sjaal in het kastje en het kastje dicht. Maak even wat foto’s.

En dan doe ik de pen door de brievenbus.

Naast de mini bieb staat ook een rekje met stekjes. Zo leuk 😀 

Je kan ze ruilen of mee nemen voor een vrijwillige bijdrage. 

Graag had ik een stekje mee genomen maar helaas ook geen portemonnee mee.

Dus ik kom zeker nog eens terug voor een stekje van de aardbei plant.

Bij deze bedank ik nogmaals de dame in kwestie voor het lenen van de pen.

En mamavan5 dank je wel voor deze super leuke cache.

 Hij krijgt van ons een dikverdiende favoriet 💗

Zo zie je maar weer #avontuurisnooitverweg. 

Nou dit was me het avontuur wel hoor.

Ik stap dan op mijn fiets en fiets rustig naar huis. 

Op naar de koffie ☕️ 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle