Signal en zijn eigen woodie

Onze kleine vriend wat geniet hij van de sneeuw.
En kijk hem trots zitten met zijn eigen Signal Travelbug en dan ook nog zijn eigen button.

Hebben jullie het verhaal mee gekregen??
Ik was dus op een middag nieuwe woodies aan het bestellen.
Maar was nog niet helemaal uit over de aantallen 
Dus ik besloot om toch eerste maar even naar de supermarkt te gaan en er even over na te denken.
Ik laat de laptop staan op tafel. 
En ik laat alles even voor wat het is.
Ja de wekelijkse boodschappen moeten toch gedaan worden he 
Bij thuiskomst zie ik eerst niks raars.
Boodschappen opruimen en dan weer verder want ik had een beslissing genomen.
En toen ik de laptop activeerde zag ik iets. Bestelling was al geplaatst.
Hoe kan dat nou ik moest hem toch nog afronden.
En toen ik keek zag ik iets meer dan alleen onze woodies op de bon staan.
Die Signal had ook maar even zijn eigen woodies besteld :-)
En hier onder het resultaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij het wel super goed bedacht heeft samen met GcProducts. 
Hij kreeg zijn eigen woodie lijst er dan ook maar bij van ons.
Ja want hoe leuk is het om je eigen woodies te ruilen ;-)



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle