Labcache De Kop van ‘t Ende

Deze labcache had ik al online zien komen.

Maar er echt aan toe gekomen was ik nog niet.

Maar hij loopt ook niet weg. Dus we hebben de tijd.

En dan op een vrijdag middag besluit ik hem te gaan doen. 

Onderweg van dronten naar Elburg wordt het wat bewolkt. 

Ik parkeer de auto aan de overkant bij de camperplaats in de buurt.

Deze plek is niet vreemd voor ons. We komen hier in de zomer veel langs rijden met onze scooters

Nadat ik de auto parkeer kijk ik even op buienradar.

Oh jee er komt regen aan. Ach wie weet hebben we geluk 😉

Vol goede moed gaan we aan de wandel. We steken eerst maar eens even deze drukke weg over.

Deze labcache heeft vaste punten. Dat is jammer want ik kom al langs punten als ik naar het eerste 

Punt wandel. Maar ach op zich heb ik de tijd.

We wandelen in een prachtig stukje natuurlijk. We hebben links koeien lopen en rechts ligt

De kop van ‘t Ende. Het is een heerlijke wandeling van nummer 1 tm 5. Op 1 vraag na is alles heel 

Makkelijk te vinden. Voor 1 vraag gebruiken we Google en ook dan is deze labcache voltooid. Als we van vier naar vijf lopen wordt de lucht toch echt donker  

Nummer 5 is gelukkig snel accoord. De koeien komen ook wat dichterbij. Dan wandel ik rustig weer terug naar de auto.

In het water zijn prachtige zwanen. Dat is toch echt genieten. En dan .... ja dan voel ik de eerste druppels. 

Oeps nu maar even wat doorlopen.  Met dat we in de auto zitten gaat het harder regenen.

Net op tijd terug. In de auto log ik hem even. En dan rijden we weer richting huis. 

 Ook deze labcache was weer super leuk om te doen. 

Ik vind dit sowieso een prachtige plek moet zijn. Co bedankt voor deze leuke labcache. Ook was hij leerzaam.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle