Eerste cache van 2021

Al een tijdje ligt deze opgelost klaar om gezocht te worden. Maar daar kwam er steeds maar niet van. Dan besluit ik deze week dat het toch echt gaat gebeuren. Maar ja dan werkt het weer op mijn vrije dag niet mee. Al even contact gehad met de Co of ik de auto er een beetje in de buurt kan parkeren. Mocht het weer minder zijn dan kan ik met de auto gaan. Het is mijn vrije dag en heb nog een ronde langs de boeren te goed. We halen de meeste producten bij de boer. Denk aan : aardappelen, groente , fruit , eieren , melk en kaas. En bij drie boeren hebben wij een cache hangen  super leuk 😀 . Ok ik dwaal af. Maar aan gezien ik op pad ga besluit ik deze cache ook te gaan bezoeken. Ik doe de Co een berichtje en laat weten dat het vandaag gaat gebeuren. Na dat ik in Lelystad mijn laatste boer heb bezocht en de cache weer aangevuld heb met leuke dingen rij ik naar Gz van deze cache. Je kan idd makkelijk je auto hier kwijt. Zie al wel snel dat ik hem ook aan de andere kant kwijt had gekund. Nu sta ik bij een inrit waar men de suikerbieten op gaan halen. Vraag me af of dit echt handig is 🤔 terwijl ik richting het paadje loop waar ik moet zijn hoor ik een vrachtwagen aan komen  hij staat aan de andere kant te wachten. Weet je wat ik zet de auto toch maar weg haha. De auto in en rij naar de andere kat en zet hem even wat verder weg. Op een mooie parkeerplaats in de buurt bij een supermarkt. En loop dan op nieuw richting GZ. Kom aardig wat wandelaars tegen. Met of zonder hond. Steek de weg over en ben nu op een paar honderd meter afstand van de cache. Even kijken waar ik in moet. He hier loopt een paadje. Wat grappig ondanks dat we hier toch best vaak met de scooter langs komen wist ik hier niet van. Aan de rechter kant zie ik bij het water een reiger zitten. En dan slaan we links af het paadje op waar wij het bestaan niet van wisten. Heerlijk even een frisse neus halen. Dat foeteren mens toch goed. Het is hier rustig dus ongezien logen moet hier geen probleem worden. We lopen rustig verder en dan ben ik dicht bij het nul punt. We gaan het gras op. Wat op sommige plekken wat drassig is door het weer van de afgelopen tijd. De cache laat zich al snel zien. Als ik het logboekje in handen heb zet ik onze naam er op. Leg hem weer netjes terug op de plek waar hij lag. Dan loop ik rustig terug naar de auto. Het is best frisjes. Thuis loggen we de cache wel even onder het genot van een overheerlijke warm bakkie koffie. Mama van 5 bedankt voor deze cache op deze mooie locatie. En daarom hebben wij een 💗 gegeven. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle