Labcache Kunst in Dronten

He we hebben een nieuwe labcache in Dronten. 

Wat leuk 😁👍 die gaan we binnenkort maar eens even doen. 

Ik zou hem op mijn fiets kunnen doen denk ik. 

Ik bekijk op het kaartje even waar de punten zijn en ja idd op de fiets haalbaar.

Ik besluit hem een keer op een middag te gaan doen. Op een vrije dag of vanuit het werk

Het werd vanuit mijn werk. Ik had een korte dienst en vanaf mijn werk rij ik naar nummer 1. 

Dat is een bij kerk. Antwoord was snel gevonden. Hup op de fiets en we gaan naar nummer twee. 

En ja dat is toch echt het kunstwerk van Dronten. Deze kon ook echt niet missen in dit rijtje.

Hij stond alleen eerst op een andere plek. Nummer drie ligt wel heel dichtbij .

En ja ook deze was snel gevonden. Wie kent dit diertje nou niet. Er ligt hier zelfs een geo-art vernoemd 

Naar dit diertje. Ja ook deze hoort erbij vind ik. 

Dan kijk ik op de mobiel. Oh jee hoe laat kwam dat pakje nou? Effe gauw checken.

Weet je ik rij eerst maar even naar huis. En maak hem na bezorgen van het pakketje af.

Zo gezegd zo gedaan. Ik fiets op mijn gemak naar huis. Daar pakken we een kopje koffie en een broodje.

En als ik dat op heb hoor ik de deur bel. Ja mijn pakje. Gauw open maken. En ja wordt hier weer blij van.

Dan pak ik gauw mijn jas en zet de fiets weer buiten. Want ja wil de labcache wel afmaken.

Vanaf hier fiets ik naar punt vier. Die ligt dicht bij ons rondje in het Veldhuizenbos.

Het antwoord is snel te vinden en dan fietsen we naar het laatste punt. 

Dit paaltje zal ik nu niet meer snel te vergeten. Hiervoor nooit geweten dat hij er stond 😉 

Tevreden fietsen we weer richting huis .... 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle