Sneek


 Na dat we de Labcache Burgemeester Rasterhoffpark hebben voltooid lopen we weer naar de auto.

De auto staat bij het van der valk Hotel. Normaal zouden we hier dan even een bakkie koffie hebben gedaan met een lekker broodje maar dat zit er nu even niet in. 

Gelukkig hebben we wat mee genomen ;-) 

We willen nog even een paar caches mee pakken voor het gaat regenen. Dat zijn caches met veel favoriet punten. Zijn alleen wel voortuin caches.

Manlief vind dit niet echt wat en zal dan ook gewoon in de auto blijven.

Hebben jullie dat ook ? Het maakt mij persoonlijk niet zo uit. Ik ga er van uit de Co die de cache plaatst er geen problemen mee heeft dat mensen komen bij hun huis. 

Maar we rijden vanaf van der valk naar cache nummer 1. Daar aan gekomen is het duidelijk waar we moeten zijn. 

Parkeren de auto en ik loop er heen. Wat is dit een leuke cache. Nog even de code voor het slot uit rekenen en dan kunnen we hem loggen. En niet met een logboekje. Maar met een sleutel hanger. Wat super leuk gedaan. Zo onze naam hangt er nu ook mooi tussen.

Dan rijden we naar de volgende kan nog net even voor het gaat regenen. En ja daar aan gekomen is het opzich snel duidelijk waar we moeten zijn. Zet mijn geocache tas op de grond en ja hoor onze kleine vriend is er zo uit. Hij rook de berenburg en was niet meer te houden. Voor ik het wist zat hij aan de bar en genoot van een drankje. Maar wat origineel en zo mooi gemaakt. Dit is een pareltje. Voorzichtig rijden we weer naar huis. Onze kleine vriend is de hele weg aan het zingen. Hij heeft iets te diep in het glaasje gekeken geloof ik 

Reacties

  1. Haha, leuk! Maar geen alcohol voor kikkers en Signals onder 18 jaren.;-)
    GEOrg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar was hij het niet helemaal mee eens 😂🤣😂🤣

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle