FTF

Gaan jullie altijd gelijk de auto in als er een nieuwe cache online komt ? 
Wij eigenlijk helemaal niet. 
We zitten aan het ontbijt en manlief zegt wat is er met jou mobiel aan de hand. 
Hij lijkt wel dol te worden 🤣😂
Het zou eigenlijk de OFZE 2020 zijn maar ivm Corona dit jaar geen event in Dronten.
Zoals meerdere evenementen nu niet door gaan.
Maar ze hebben wel caches online laten komen.
Ontzetten leuk natuurlijk :-) 
Wel jammer dat we even weg moeten. Anders hadden we de tradies wel kunnen gaan zoeken zeg ik tegen manlief. Waar liggen ze dan zegt ie. We kunnen er natuurlijk even langs rijden als het op de weg ligt.
Dus ik open opnieuw de Geocaching app en kijk waar ze liggen.
En dan wordt deze dame helemaal hyper. We komen er gewoon langs rijden zeg ik gelijk.
Dus dat was dan niet zo moeilijk ;-) we doen nog even ons ding en pakken even later een pen , stempeltje en gaan die kant op want anders komen we nog te laat op de plek waar we moeten zijn. 
In de auto geef ik nog aan : ben zo benieuwd wie ons al voor zijn. Omdat we weten waar we moeten zijn rijden we zonder app naar de eerste cache. en als we daar stoppen en ik de app open , zie ik dat er nog steeds niemand heeft gelogd. Oh wow we zijn gewoon de eerste.
Dan snel opzoek naar de cache. En ja hoor bingo manlief heeft hem zo te pakken. En we loggen hier een FTF. ondanks dat we geen FTF jagers zijn vind ik toch wel leuk om hem te hebben. ik sla hem even op en rijden naar nummer 2. Ook daar heeft manlief hem zo in de handen en kunnen ook hier een FTF loggen :-) 
Dubbel op leuk :-) we leggen hem gauw terug en als we in de auto zitten dan log ik snel beide caches. En vervolgen gauw onze weg. Want we zijn al wat te laat ..... 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle