Rondje Diever

Dit is onze tweede ronde in Diever. 
We pakken onze cache mobiel en op naar Diever. 
We zijn erg benieuwd waar Deze ons langs leidt. 
We parkeren de auto op de aangegeven P in de app.
Vanaf daar is het niet zo heel ver naar nummer 1.
Aangekomen op Gz zie ik iets en denk ja zal dit het zijn. 
We zien deze verstop methode wel meer inmiddels. Maar toch blijf ik het soms lastig vinden.
Want straks is het iets anders haha.
Maar in dit geval was het toch de cache. Dit gaat lekker en door gaan 👍 
Nummer twee liet zich even niet zo makkelijk pakken. Maar vanaf hier liepen we even in een stuk bos.
We gaan nu op zoek naar flappie. Maar als we daar aankomen worden we even afgeleid van een aantal diertjes. Kijk nou wat schattig 😍 ok we zijn hier voor iets anders ik weet het. Maar even kijken hoor. 
Dan draai ik me om en zie iets verdachts. Ik loop er heen en ja hoor flappie. Hij is leuk 😃 en dan naar het hokkie. Nou het hokkie werd zo gevonden. Maar het logrolletje niet gelijk. Het was even kijken maar uiteindelijk hebben we hem. En dan lopen we naar de steenkist. Aan het rand van het bos daar was hij dan. Hij viel snel op en hadden ook snel het logrolletje gevonden. Nu naar het bed van de reuzen. We lopen langs de weg richting de cache. De plek was echt prachtig. Bij ons was het logrolletje erg vochtig. Nog even genieten van dit plekje en bekijken alles goed. We spotten een auto die we vandaag toch ook al eerder hebben gezien. Zullen het cachers zijn? Misschien de Co wel. Ja wie zal het zeggen. We lopen daarom maar gewoon door. Ben benieuwd of we ze nog ergens treffen. Dan moeten we het eekhoorn vriendje zien te vinden. Oh wat was dat een schatje zeg. Echt heel leuk 😁 dan moeten we even een eindje lopen voor de volgende cache. Het gouden ei. Tja en dan sta je op een pleintje. Met een dierenweide. Natuurlijk eerst even dieren spotten 😂 manlief zegt : ik denk dat hij daar ligt. Nee joh zeg ik , dat kan toch niet. Ik ga dat niet openen hoor. Had ik nou gelijk maar naar hem geluisterd 😉😂 dat heb ik dan later ook wel gezegd. Maar idd daar was het ei 😄👍 dan lopen we wat door Diever. Bochtentrek was toch wel en cache die je gauw over het hoofd ziet. Maar toch gevonden. En wandelen rustig hoor. Pikken de volgende cache ook snel op. Het gaat op zich best lekker. Dan aquatel, we hadden het vermoeden dat het iets met water te maken had. Maar ja op welke manier. Hopelijk geen fles water nodig want die hebben we niet mee. Stond toch ook niks van in de listing. Nou ja we gaan het zien. Water hadden we niet nodig. Maar het had er idd mee te maken. Maar oh wel leuk gedaan hoor. Ja de volgende werd eigenlijk al vanaf een afstandje gezien. Hier kwamen we een aantal wandelaars tegen. Dan gaan we weer een soort van bos pad op. Zal het vogeltje voor ons zingen. Ja hoor het zat op zijn stokje voor ons te zingen. We lopen door naar brandweer Sam. Maar ja zal hij er zijn of zal hij weg zijn voor een brandje. En ja hoor dan halen we hem rustig naar ons toe. Hij was net terug zei die. Dus we waren mooi op tijd anders hadden we hem nog gemist ook. En dan naar de laatste. We moeten dan weer terug richting de auto. Terwijl we die kant op wandelen zien we die auto weer. Nou dat moeten echt geocachers zijn kan toch niet anders. En terwijl we op Gz staan komt die auto er weer aan. We kijken , ze parkeren de auto. Maar rijden toch weer weg. Tot op de dag van vandaag geen idee wie het waren. We zoeken hier naar de witte wieven. Nou wit was ze idd en heel raar vond ik het niet. Ze krijgt ook geen zonnestralen op der gezicht. Na het loggen Lopen we weer terug naar de auto. Drinken daar nog wat en gaan dan naar huis.

Was weer een leuke Geocache dag. Co bedankt voor deze mooie ronde 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle