Knor Knor

We waren onderweg naar huis. En dan kijk je even op je geocaching app. Voor de meesten ws erg herkenbaar. Daar valt mijn oog op een cache dicht bij de snelweg. Maar de naam wekt mijn nieuwsgierigheid. De naam is : knor knor 🐷. Gelijk de listing even lezen. En ja hoor deze cache ligt op het erf van een varkens boerderij 😄 gaaf . Dus na een kort overleg besluiten we de snelweg af te gaan en er heen te rijden. Bij aankomst is het al duidelijk dat we bij de juiste boerderij gestopt zijn ivm de varkensbeelden. Auto parkeren we en we lopen richting GZ. Ik zie de raampjes van de stallen. En zeg dit is net als in Limburg waar we ook een cache gezocht hebben. Nou dat is niet helemaal waar blijkt later. Raampje nummer 1 wordt natuurlijk door heen gekeken. En dan zie je daar moeder liggen met de kleintjes . En dan hoor je van mij alleen maar : oh wat lief 😍 kijk nou wat schattig 😍. We lopen naar raampje 2 en dan hoor je weer precies het zelfde. Daar kun je toch uren naar kijken. Manlief brengt me weer bij de positieven en zegt waar kwam je voor ? Haha oh ja de cache. Die ligt daar verder op. En dan zie ik me daar wat. Zo wat is dat prachtig zeg. Twee prachtige grote buiten verblijven waar de varkens heerlijk kunnen wroeten en een modderbad kunnen nemen. Met een nachthok er bij waar ze heerlijk met elkaar kunnen slapen. Och kijk nou ik zie er 1 effe kijken hoor. Nou hier zie je ze beter hoor ik manlief zeggen. Ik kijk en zie hem iets verder op staan. Gauw loop ik er heen. Och kijk nou wat schattig 😍 ze slapen 💤 ze liggen lekker tegen elkaar aan. Af en toe wil er eentje even in het midden liggen. Oh maar kijk hier hangt ook de cache. Laten we die eerst maar doen voor dat we die helemaal vergeten. Nou ja ik haha. De behuizing gaat snel open en al snel was duidelijk wat te doen. Er hangt aan de binnenkant van de deur ook een uitleg over hoe of wat voor als je er niet uit komt. Maar we hadden logboekje snel in handen. Onze stempel er in gezet en er wat bij geschreven. Dan doen we alles weer zoals het was en sluiten de cache. Oh maar ga nog wel even verder kijken. Kijk daar heb je ook Nog een buiten verblijf. En als we aan komen lopen komen de eerste er al aan wandelen. We blijven even staan en lopen na een tijdje naar het einde van het veld waar ook nog varkens zijn en ook nog een nacht hok. Er lopen buiten varkens van verschillende leeftijden. Voor ons wat lastig in te schatten. Maar het gaat van klein naar groot. Maar wat een mooie ruimte hebben ze hier. Prachtig. Dan nog even bij de kleinsten kijken en dan lopen we weer richting de auto. Zullen we nog even in het winkeltje kijken. Dat doen we en nemen ook wat mee. Staan nog even met de varkens boer te praten en vervolgen we daarna onze weg naar huis. Co dank je wel voor deze mooie locatie en cache. We hebben je een dik verdiende favo gegeven  😄👍 als het kon gaf ik je twee maar dat is helaas niet mogelijk. 

Dit vinden wij geweldige locaties moet bezoeken. Weet jij er nog 1 laat het ons dan gerust weten.












Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle