FTF πŸ˜„πŸ‘

We zitten heerlijk even aan de koffie. We komen net terug uit Heerde.

We moeten nog even melk halen bij de melktap. 

Laten we dat gelijk maar even doen , dan is dat ook klaar.

Zo gezegd zo gedaan.  De lege melkflessen gaan in de tas.

Portemonnee wordt gepakt en dan een Ping vanuit de telefoon.

Manlief zegt : een logje.

Ik kijk en beantwoord met : nee een nieuwe cache online. 

Dus ik kijk even uit nieuwsgierigheid.

En ik zie staan pluktuin , flevoland. Het zal toch niet de pluktuin van Hanneke zijn ?

Want ja die weten we wel te vinden. Zijn al meerdere keren bij de pluktuin geweest.

Dus ik klik hem aan en druk op navigeren. Ja joh dat is bij Hanneke’s pluktuin. 

Daar zijn zo praktisch in de buurt. De benodigde tools mee. Stempel mee.

En gaan met die banaan. We rijden eerst maar naar de cache toe ipv melk te halen.

Ik ben niet echt een podium jager. Maar als ik er zo dicht bij ben vind ik het toch ook wel gaaf haha.

Daar aangekomen zien we niemand. Bij de cache staat ook nog geen logje.

Zullen we dan echt de eerste zijn die hem vinden. Uit de auto gekomen is me al snel duidelijk waar ik zijn 

Moet. En ja hoor Bingo we hebben hem. Yes πŸ˜„πŸ‘. En bij het zien van het logrolletje werden we ook blij

We waren echt de eerste πŸ˜„πŸ‘ en vind het best cool. Na het loggen plaatsen we de cache snel weer terug. 

En ik log hem in de auto. Hup nu naar de melktap om heerlijke verse melk te halen. 

We kijken nog even bij onze eigen cache bij de melktap. Alles is in orde. Dan nu lekker naar huis 🏑 

Hieronder zal ik de link van Hanneke’s pluktuin even delen en onze cache bij de melktap.

De melktap is te vinden op fb. Hiervan plaats ik screenshot van.

http://hannekespluktuin.nl/










Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle