De Recycle Multi

Nou we hadden het licht zien branden. Nou ja ik eigenlijk hahaha.
Ik wil me wat meer verdiepen in de multi om te kijken of dat wat voor ons is.
En ja dan zul je ze toch moeten proberen toch ?
Nou daar gingen we dan. Fiets mee en tas mee met onze spullen. Oa de tools. 
Ja je weet niet of we het nodig hebben hè.
We gaan naar het Wisentbos om daar de multi te doen.
Nou het verliep heel goed. Tot we aan kwamen bij waypoint 1. 
We denken vast te moeilijk en dat is ook weer zo.
We gaan van waypoint naar waypoint. En doen de opdrachten die er bij staan.
De ene is wat makkelijker dan de andere. Wat ik spannend vind is dat je de coördinaat in voert
En moet afwachten of ze goed zijn. Maar telkens komen we op de juiste plek uit 😄👍 dat is wel een opluchting kan ik je zeggen 😂 We gaan zo door het bos.
We komen niet zo vaak in dit bos. Maar het is echt prachtig. Het wordt veel gebruikt door honden eigenaren. Door ruiters. Maar ook door fietsers en wandelaars. Bij waypoint 5 hoorde we in eens heel veel stemmen. We keken even stiekem om het hoekje om te zien wat dat was 😂 het leek wel een sportgroep of zo. We reken de coördinaten en pakken de fietsen en gaan.. onder , boven de brug overal zijn mensen 😳 met dat we aan komen rijden. Gaan ze weg. En dan komende we de Co tegen. Zij was ook in het bos.  Nou ja dat is wel heel erg toevallig. We maken gezellig even een praatje. En hebben ook ontzettend gelachen.
Maar goed we moeten nog 1 waypoint en dat is de cache. Daarvoor moeten we nog even puzzelen. De Co geeft ons een hint en daardoor lukt het ons om de juiste coördinaat te krijgen. We pakken de fiets en gaan naar de laatste 😄 en terwijl ik sta te kletsen nog met de Co , is manlief al aan het zoeken. Hij denkt te weten waar het is. En ja hoor hebbes 😄👍 Wow dat is een mooie cache. Dit vind ik leuk om te vinden. Co (Mamavan5) dank je wel voor dez prachtige ronde door het bos. De waypoints zijn goed verzorgd en de cache mag er ook zeker zijn. Daarom geven wij een dik verdiende favo. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle