Adventure Labcache Lelystad. Bataviakwartier

Het is al avond en we zeggen allebei in koor : zullen we nog even naar Lelystad gaan. 
Daar lagen namelijk labcaches. Voor 1 is het al te laat. Maar de andere kunnen we nog makkelijk even gaan doen. Ik lees me even in. En na mijn idee geen bonus. Toch steek ik een pen en mijn stempeltje in de zak. Stel dat we nog even een andere cache mee kunnen pakken zeg ik nog. Het is bekend terrein waar het start punt is dus we gaan in de auto en rijden naar Batavia Stad. Want daar gaat deze labcache over. Hij is van AMTS. Hij heeft Flevoplane ook in beheer. Leuk hoe je nu namen gaat herkennen. Daar aan gekomen parkeren we de auto. Het is nog aardig druk hier. We lopen naar het eerste waypoint. Die vraag is makkelijk te beantwoorden. En zo lopen we alle waypoints af. Ze zijn allen makkelijk te beantwoorden. Maar wat mooi hier. De zon gaat onder en is goed te zien tijdens je wandeling. Ik gaf nog aan had ik mijn camera maar mee genomen. Maar die lag thuis in de cache tas. Dus maar even met de mobiel foto’s gemaakt. De eerste vier waypoints lagen redelijk bij elkaar op het plein en na die te hebben gedaan wandelen we naar nummer vijf. Genietend van de ondergaande zon. Het wordt al wat rustiger op het plein en de omgeving er om heen. Dan komen we aan in de haven. Prachtige schepen liggen hier. Laatste waypoint en vraag. Oh ja hoeveel zijn het er. We gaan samen op onderzoek uit. En hebben al snel het juiste antwoord. Bingo 😄👍 voltooid. Hè we hebben een bonus. Niet op gerekend. Dus geen papier mee. Maar gelukkig beide een mobiel met de Geocache app dus we hadden hem zo uitgerekend. En rustig lopen we richting de bonus. Die plek hebben we in onze wandeling al gezien. Even goed lezen en hebbes 😄👍 AMTS bedankt voor deze leuke labcache en de bonus. 

We moesten een beetje wennen aan deze vorm van Geocaching. Maar nu we de smaak te pakken hebben , smaakt het naar meer. Dus zullen wij ze nu ook vaker gaan doen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle