Adventure Labcache Elburg

 Inmiddels hebben we onze derde Adventure Labcache gelogd. We willen ze toch meer gaan doen. Ze zijn echt super leuk. En zo leer je nog iets meer van de plaats waar de labcache ligt. De ene heeft een bonus en de ander niet. Wij zelf hebben de Labcache gecombineerd met 8 losse cache in dat zelfde bos. Dat is dan natuurlijk ook een optie. Maar nu komen wij geregeld in elburg en zag dat er daar ook een nieuwe bij gekomen was. Ik besloot dat die twee onze volgende zou worden. Zo besloot ik met manlief mee te rijden. Die moest in Elburg zijn. 1 Labcache heeft een bonus en de andere niet. Dus ik heb sowieso een pen en mijn notitie blokje nodig. Neem wat woodies mee voor de bonus en mijn logstempel. Normaal neem ik mijn Geocache tas mee. Vandaag besluit ik dat het allemaal mee gaat in de schoudertas. En ga even de toerist 😉 uit hangen. Elburg is een ontzettend leuk dorpje. We komen er graag. Zo loop ik er ook gerust een ochtend met de camera rond. Elburg heeft meerdere mooie plekjes. Maar ik hield het weer een beetje in de gaten en na 13 uur zou het droog blijven. Dat kwam mooi uit want dan zou ik er lopen. Manlief zet me af in Elburg en blijkt dat mooi het start punt te zijn van 1 Labcache. Vol goede moed starten we Aan de ronde. De antwoorden zijn stuk voor stuk goed te vinden. En met dat ik start aan nummer twee begint het te regenen. Oh wat doen we ? Nou kan nooit veel zijn dus ik blijf door lopen. En dan houdt het toch even op met zachtjes regenen en ga ik schuilen. Schuilen onder een boom. En hoor ik mensen zeggen : ze komen er aan. Ja hoor een bruidspaar op een bakfiets. Allebei een paraplu bij hun. Wat toch wel heel slim is met dit weer. Het stopt met regenen dus ik wandel weer rustig door en met dat ik bij het volgende punt sta begint het weer te regenen. Dus weer even schuilen. Maar maak hem wel even af. Ben er nu bijna. Bij deze ronde moet ik de codes noteren  bv A = 6 enz enz  nog 1 punt en deze Labcache is ook voltooid. Dan sta ik op het punt en yes bingo 😄👍 voltooid en alle codes te pakken. Dan pak ik de Geocache app er bij voor de bonus. Oh die ligt hier meer dan 2 km vandaan 😳 en weer spettert het. Dus ik besluit die even in pauze te zetten. Ik moet dus naar de locatie lopen van de ?. Daar staat een info bord waar ik de F kan vinden.. en dan kan ik puzzelen voor de bonus. Maar idd ivm de regen laat ik deze even. Na het eten zegt manlief : zullen we de bonus nog even doen. Want volgende week zit de brug naar Elburg dicht ivm werkzaamheden. Dus zo gezegd zo gedaan. Hup in de auto en gaan met die banaan. Op de plek aan gekomen weten we het bord gauw te vinden. Op deze locatie hebben we vorig jaar ook een cache gevonden. Het waait nog behoorlijk maar al gauw hebben we het antwoord voor F. En dan de coördinaten uitrekenen. We stappen in de auto en rijden er heen. Gevonden 😄👍 

Beide co’s bedankt voor de leuke Labcache  😄👍 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle