Rondommetje Creil en Mini Bieb

De dame van het team ( ik ) heeft een leuke cache in de buurt van Emmeloord gezien. Ergens op een buitenweg. Maar ja waar lag hij nou en hoe heette hij nou? Geocache app er bij en maar zoeken. En dan heb zie je er 1 maar ja zo heette hij toch niet ? Uhhh dus toch wel hahaha. Even de listing lezen en de logjes. En ja hoor bingo dit is hem wel. Maar wat zie ik nou ? Er ligt een nieuwe serie caches in Creil. Eigenlijk hadden we plannen om ergens anders heen te gaan. maar die plannen leggen we op zij. En terwijl manlief de fietsen achter op de auto doet. Pak ik Onze tas in. Even checken of we alles hebben. Ook even wat drinken mee voor onderweg. Want het kan nog warm worden vandaag. Op naar Creil. En omdat we dan toch die kant op gaan. Kunnen we gelijk de mini bieb mooi mee pakken.

We gaan de A6 op en de eerste afslag Emmeloord gaan we er af. En zo rijden we rustig richting de mini bieb. Terwijl manlief ons er veilig heen brengt hoor je mij alleen maar zeggen: hier ligt ook een cache  oh en hier ook. In Emmeloord zijn ook nieuwe caches bij gekomen. Binnenkort ook maar weer eens deze kant op. Ondertussen komen we steeds dichter bij de mini bieb. Mini bieb vind ik altijd wel leuk om te bezoeken. Je hebt eigenlijk dan best een grote cache behuizing. Ik vergeet alleen altijd om een boek mee te nemen. Misschien toch eens wat boeken in de cache tas stoppen. En als we er bijna zijn dan roep ik al : ik zie hem al 😁👌 en wijs idd de juiste richting op. Kastje is echt erg leuk gedaan. Maar ja daar komen we niet alleen voor hè. Oh ja de cache 😉. Inmiddels al een aantal mini biebs bezocht. Met verschillende verstopt methodes. Dus dat bekijken we eerst even en dan hoor ik manlief zeg : ja hoor hier is hij dan 👍. We loggen hem en laten een woodie achter voor de liefhebber. TFTC Co Mariska1990  



En dan rijden we door naar Creil. Creil ligt dus tussen Emmeloord en Lemmer in. We zijn er wel een aantal keren met de motor , auto en na mijn idee zelfs met de scooter door heen gekomen. We parkeren de auto op de plek wat de Co aan geeft bij de eerste cache. Na ons idee is dat ook een mooi centraal punt. Of je nu bij de bonus of nummer 1 begint. Dit rondje bestaat trouwens uit 13 tradi’s en een bonus. Voor de bonus moest je thuis even puzzelen. En die hadden we zo voor elkaar gelukkig. Maar goed de fietsen van de auto af tas aan de fiets en gaan met die banaan. Op naar nummer 1 die hadden we vlot in handen. Het is hier heerlijk rustig. En als het zo blijft dan zullen we weinig gespot worden. Op naar de volgende ... en zo gingen we alle nummer bij af. Bij nummer 5 kwamen we een ander team tegen. Zij waren de ronde vanaf de bonus aan het doen. Wij fietsen onder tussen door naar nummer 6 die werd zo gespot door manlief. Ja en wat denk je. Dan gaat daar in eens onze Geocache tas open. En wie springt daar uit de tas. Juist Onze mascotte signal de Frog met zijn sjaaltje om. Je zou denken dat het te warm is. Maar hij is in de puber tijd en soms een beetje dwars. Of hij wil niet mee want dan heeft meneer geen zin. Of het is te koud, te warm, of het waait te veel. Maar vanmorgen was hij dus wel in de tas gesprongen en dan wil hij wel op de foto hè  . Het is soms ook wat. We steken de weg over naar de volgende cache. We krijgen wel super leuke plekjes te zien moet ik zeggen  bij de volgende gaan we even wat drinken. Even een foto momentje voor froggie. En dan fietsen we weer wat door. Bij nummer 8 werden we gespot door een oplettende bewoner van het dorp. Helaas is bij nummer 9 het diertje weg. Logboekje lag er nog wel. Dit toch maar even gemeld bij de Co. En langzaam aan fietsen we richting de bonus. En dan zijn we bij nummer 13 die wijkt enorm af. We zoeken hier al een tijdje en dan besluit ik een hulp lijn in te schakelen en terwijl ik het bericht type Hoor ik in eens : hier is hij. Gelukkig allemaal gevonden. Dan gaan we naar de bonus  die had weinig afwijking. We besluiten nog een cache mee te pakken. Dan hebben we alle tradi’s om gezet in een 😀 . Het was echt een leuke ronde. We hebben mooie plekjes gezien. Caches waren erg leuk gedaan. Helaas waren er al een paar los of weg. Maar voor het hele geheel geven wij de Co Team Simmelink een verdiende 💗 Dank je wel voor het plaatsen en verzorgen van deze ronde 😁👌


Wil je nou niks missen van al onze avonturen? Druk dan op abonneren en vul je e-mail adres in. Dan krijg je van elke blog die we plaatsen een melding in je mail box 



 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle