Geen pen bij je



 Het is 30 + en om af te koelen besluiten we s avonds nog even een stukje te gaan scooteren. Oa de cache scooter mee. En daar gaan we. Het is gewoon heerlijk. En hoe dichter we langs de dijk rijden hoe beter het wordt. Je voelt aan de temp dat je dichter bij het water komt. Aan de dijk stoppen we meestal even om even wat te drinken en te genieten van het uitzicht. En om bootjes te bekijken. En dan valt mijn oog ergens op. Een groen dopje. Nee dat zal toch niet. Ik pak het dopje en ja hoor een cache. Dan gauw de mobiel er bij en ja ik sta op het nul punt van een opgeloste mysterie. Nou ja zeg. Oh nee 😧 geen pen bij ons. En nu? De buddys van beide scooters op de kop. Geen pen. Hè ik moet een stempels in het mini tasje hebben die aan mijn sleutel zit. Wat denk je? Die is er uit 😩 nou ja dat is dan even flink balen. Dan moeten we morgen maar weer terug naar dit plekje. Na dat we ons drinken op hebben. Toeren we weer rustig verder. 

 Dan pakken we de volgende dag de scooters en weer en rijden weer naar de dijk. En met 30+ is dat echt geen straf. Op GZ aan gekomen konden we hem gelijk weer vinden. Hebben hem gelijk ter plekke gelogd in het logboekje. En dan gauw naar huis want de lucht begint aardig te betrekken. Bij thuiskomst gelijk de cache gelogd in de app. Dat doen we eigenlijk altijd gelijk 



Reacties

  1. Haha, geen pen bij je.... wat heb je er nu van geleerd? altijd een schrijfgerei meenemen. want je weet maar nooit...
    team AnRu

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoog-Buurlo

Ochtend Cachen in Nunspeet

Snag the tag avontuur Zwolle